måndag 25 juli 2011

Lokala Trädgårds Apoteket






















Jag såg precis att Eleven.se har valt att ta in produkter ifrån skånska Trädgårds Apoteket. Jättekul tycker jag eftersom Trädgårdsapoteket ligger i vackra Mölle, bara några mil ifrån min adress i Helsingborg!

Produkterna ska endast innehålla naturliga och ekologiska råvaror och är inte testade på djur. Även förpackningarna är gjorda av naturliga material som går att återvinna. Priserna ligger mellan 35kr - 325kr beroende på produkt och det finns alltifrån badbomber och babyolja till fotkräm och oljebaserade ansiktsserum. Jag blev helt klart nyfiken det sistnämnda, jag har funderat på att hitta en bra ansiktsolja/serum till den bistra vintern då huden i ansiktet vill ha lite mer näring.


Såg på deras hemsida att även Templ, Shopping4net och Econordica säljer Trädgårds Apoteket via webben.

1 kommentar:

  1. Vad kul att eleven fått in ett till naturligt märke, jag blev också nyfiken på deras ansiktsoljor, de verkar ha ett riktigt fint innehåll. :)

    SvaraRadera