fredag 2 mars 2012

Rengöring från M. Picaut


Idag hämtade jag ut en rengöring från M.Picaut på posten. Jag vann den i en tävling hos söta Agnes som skriver om naturlig skönhet på bloggen Ekolicious. Tack! Det komiska i det här var att hon vann i en utav mina tävlingar alldeles nyligen och fick i dagarna hem ett rouge från Lily Lolo! Ibland ska man ha tur! :)

M. Picaut är helt nytt för mig och jag har inte ens varit i närheten av att klämma och känna på någon utav deras produkter så det ska bli väldigt intressant att testa den här framöver. Och vilken jätteflaska! Jag hade förväntat mig en lite mindre flaska men den här bjässen var på 100 ml i elegant glasflaska. M. Picaut beskriver den såhär:

"En sulfatfri rengöring som skonsamt men effektivt tar bort make up utan att torka ut eller irritera huden. Rik på oliv som återfuktar medan havtorn ger näring och skydd. Baserad på naturliga ingredienser från certifierade ekologiska odlingar."

Är det någon som har provat den?

För övrigt så har det varit en fantastisk solig dag här i Stockholm idag. Nu har jag bestämt att det är vår så på vägen hem köpte jag med mig tulpaner och ljus i pastellfärger för att inviga våren hemma.

Önskar er alla en härlig (och solig) helg! 

2 kommentarer:

  1. Åh, kul att se att den kommit fram utan krångel! Hoppas att du kommer gilla rengöringen! Rouget är jättefint, har använt det de senaste dagarna och man ser verkligen vårfräsch ut i det! :)

    SvaraRadera
  2. Har inte testat den, men är lite nyfiken så det blir roligt att läsa recensionen sen...

    SvaraRadera