måndag 14 maj 2012

Shoppat ~ Bellá Pierre Shimmer Powders


Naturligt Snygg eventet fanns ju som bekant Bellá Pierre’s smink på plats och jag köpte på mig några fina ögonskuggor + att det följde med en i goodie-bagen. Bellá Pierre’s Shimmer Powders kan enligt dem själva används som både ögonskugga, kräm-ögonskugga, läppglans, nagellack, eyeliner mm och de består av 100% mineraler och innehåller ej Bismuth Oxychloride.

Den nyansen jag fastnade för direkt var ljust korall och guldglittriga Coral Reef som var helt magisk. Sedan valde jag Penny som är en kopparbrun och guldig skugga med mycket skimmer, en nyans som är väldigt vacker tillsammans med mitt koppar-röda hår. Och i goodiebagen låg orangea Apt som glittrar subtilt i guld och gult. Helt underbara färger tillsammans, ser fram emot att lägga make up och blanda dessa på ögonlocket.

Nedan är bilder på dem i både kallt och varmt ljus, samt direkt solljus. Den som var svårast att fånga på bild var Coral Reef. Som ni ser så ser den mer rosa/korall ut i burken men mer guldig på huden, men i verkligheten ser man även korallstänken i skuggan.

Nedan ser ni:




Copyright - M.Andreasson


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar