onsdag 5 september 2012

Hej Koko-Nat!


Välkommen Koko-Nat! I veckan fick jag hem de här godingarna i dofterna Ananas, Frangipani och Mango. Känns väldigt personligt och hjärtligt med handskriva etiketter och en hälsning som slutar med ett hjärta, sådant ger pluspoäng hos mig! Framöver ska det smörjas och nosas endel, och jag har redan insett att kokosfett på flaska är bättre och mer lätthanterat att ta med sig istället för min tunga glasburk med kokosfett jag envisas med att packa med varje gång jag ska åka någonstans. :)

English: This week I recieved these coconut oil bottles from swedish brand Koko-Nat. The scents are Frangipani, Mango and Pineapple. Love the handwritten notes and I've realized that coconut oil tapped on a bottle must be better than the heavy glass jar of coconut oil that I stubbornly carry with me everytime I travel. :)

4 kommentarer:

  1. Ekologisk njtning i vacker flaska, det tycker jag också om!

    SvaraRadera
  2. Åh verkar lovande! Är dock i valet och kvalet om jag ska köpa kokosfett på burk eller flytande olja :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kokosfett på flaska är definitivt smart när man ska ut och resa, men det är trevligt med en burk med om man har en spatel. :) Oljan och kokosfett på burk är samma sak såvitt jag vet, kokosfettet blir flytande över 25 grader.

      Radera