onsdag 24 oktober 2012

Doftljus från 100% Pure

 
Har ni sett att det finns doftljus från 100% Pure att köpa i Sverige via webshoppen Eleven? Doftljusen är gjorda utav ekologiskt sojavax och finns i dofterna Peach, Sour Apple och Mandarin. Innehåller 140 gram, ska ha en brinntid på 20 timmar och kostar 199 kr. Jättesöta!

Såg även att de plockat in 100% Pure Organic Aqua Boost Serum som jag bloggat om tidigare, som just nu säljs till ett rabatterat pris på 249 kr (ordinarie 365 kr). Kika här. Är väldigt nyfiken på den så jag får se om det blir köp framöver.

Fick även ett mail från Eleven idag där de erbjuder 10% rabatt på hela beställningen om man uppger kampanjkoden GULD (gäller till den 31/10).

English: Organic candles from 100% Pure is now available in Sweden via webshop Eleven. Supercute!

3 kommentarer:

  1. Bonsoir! Jag också älskar naturliga och ekologiska produkter. Har du hört om WAM-ekologiska? Ett företag från Västervik som jag varmt rekomenderar. Älskar deras produkter!
    Ha en fin kväll!
    /Sassa Asli

    SvaraRadera
  2. Nej de har jag inte hört talas om. Tack för tipset, ska kika in på deras sida! :)

    SvaraRadera
  3. Det var så lite så! Tänk att folk ofta glömmer hur viktigt det är att tänka på vad man tar på kroppen. Precis lika viktigt som vad man stoppar i kroppen.
    Skulle vara kul att höra vad du tycker om produkterna om du provar dom en dag!:)

    SvaraRadera