fredag 5 oktober 2012

Mineralrika Höstnyheter!



















Nu i höst släpper många naturliga märken nytt, här är några av mina favoriter!

Lily Lolo släpper inom kort en höst- och vinter-kollektion med flera kompletterande nyanser. Förutom nya mascaran och läppstiften kommer 2 nya rouge, 2 nya ögonskuggor och 2 nya läppglans.

Höstigt rosa-röda rouget Sunset, aprikos-rosa rouget Goddess med guldskimmer, och matta oliv-bruna ögonskuggan Cosmopolitan fångade min uppmärksamhet!


Dr Hauschka släppte för ett tag sedan en ny kollektion som heter Slow Mood. Den innehåller produkter med varma, mjuka och samordnade färger och ska ha en silkeslen finish.
 
Jag blev direkt jättekär i en utav deras Duo paletter (06) som innehåller en gyllene skimrande beige och en mossgröna nyans. Den påminner mig väldigt mycket om en palett jag fick av min Mamma när jag var yngre, fast den var från Lancome. Färgkombon var oslagbar till mina färger och röda hår. Duo 06 ligger definitivt på önskelistan!
 
Där var även en grön kajalpenna som fångade min uppmärksamhet, perfekt att grunda för gröna skuggor. Fler av produkterna från Slow Mood kollektionen hittar ni här.
 
  


Svenska prisvärda mineral-märket Tikei har även de släppt nyheter - 2 bronzers och 2 ögonskuggor.

Aprikos-skimmrande ögonskuggan Beam ser väldigt fin ut! Tror den vore vacker att kombinera med en murrig varmt mörkbrun skugga på ögonlocket.

Vilka mineral-märken och färger är ni sugna på att testa i höst?

English: Some interesting mineral-make up news on the Swedsih market this autumn from brands Lily Lolo, Dr Hauschka and Tikei.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar