söndag 15 december 2013

Adventstävling 3

Idag är det Tredje Advent och vi fortsätter med tävlingarna. Denna gång kommer jag i samarbete med svenska naturliga webshoppen Swedish Beauty Factory lotta ut ett 5-nätters detox kit från Toxic Twins med ett värde av 219 kr!

Vinnaren får välja en 5-nätters förpackning med 100% naturliga detoxpads av valfri sort från Toxic Twins. Dessa fästs under fötterna innan man går och lägger sig på kvällen för att rensa ut slaggprodukter ur kroppen under natten. Perfekt efter julmat, julgodis och för att kickstarta nya året! :-)



För att vara med och tävla behöver ni göra följande:

1. Gilla Swedish Beauty Factory på Facebook eller följ nyhetsbrevet.

2. Svara på frågan: Vad är ditt bästa julgodis-tips? Gärna med länk eller recept. :-)

3. Lämna en kommentar med namn, kontaktsätt och vilken sort du vill vinna. Uppge ett kontaktsätt där jag kan få tag på dig om du vinner, t ex email-adress, bloggadress eller länk till din Facebook sida om du inte vill lämna ut din mailadress i kommentarerna.

Ni har fram till kl. 23:59 Fredagen den 20e December att tävla.

Den lyckliga vinnaren lottas fram via random.org och presenteras på min blogg och meddelas även via mail utav mig. (så tänk på att uppge kontaktsätt) Tävlingen är öppen för alla i med adress i Sverige.

Lycka till!

English: This competition is only open for residents within Sweden.

3 kommentarer:

  1. Jag vill vara med och tävla!

    Jag gillar Rocky Road. Jättenkelt julgodis som går att variera som man vill. Brukar använda ICAs recept men byter ibland ut pistagenötterna eller polly mot t ex cornflakes, non stop eller annat gott jag har hemma.

    http://www.ica.se/recept/rocky-road-714704/

    backaninni (a) telia.com

    SvaraRadera
  2. Här kommer mitt tävlingsbidrag, ett recept på Julcupcakes!

    http://www.leila.se/leilas-christmas-cupcakes/recept/julbak/index1,21.htm?id=3822

    :)

    (Om jag vann skulle jag helst vilja ha lavendelpaketet)
    louise.abrahamsson@hotmail.com

    KRAMIS!!
    :)

    SvaraRadera
  3. jag gillar på fb Annica karlsson
    min egen polkatryffel
    1 dlvispgrädde
    100g ljus choklad
    75g mörk choklad
    1msk smör
    20 mortlade polkagrisar
    Strössel eller polkakross till dekoration
    Ca 60 engångsformar i papper eller folie

    Koka upp grädden och dra av från värmen.
    Hacka chokladen och rör ned i grädden tills all choklad smält.
    Rör ned smöret.
    Blanda i polkakrosset.
    Häll upp i formarna.
    Dekorera med strössel (eller hackade polkagrisar)
    Låt tryfflarna stelna i kylskåpet

    jag önskar vinna den gröna förpackningen
    Annica@flinkens.com
    http://flinkan69.bloggplatsen.se/

    SvaraRadera