onsdag 23 april 2014

iHerb Haul!


Längesen jag hade ett inlägg om mina iHerb-köp. Jag hoppades faktiskt över en omgång eftersom det var produkter jag skulle lotta ut i det paketet så nu kommer ett ihopslaget inlägg. :-)

Ni som följer min blogg har säkert inte missat alla inköp av de härliga duschkrämerna från Deep Steep. För ca 40 kr får man en 237 ml tub med härligt doftande och snällt innehåll. Denna gången blev det 3 nya dofter - Passion Fruit Guava, Grapefruit Bergamot och Brown Sugar Vanilla.

Vi har redan använt upp nästan hela Passion Fruit Guava och jag älskar den söta doften. Ska bli spännande att testa Grapefruit Bergamot eftersom jag velat prova den sålänge, men den hela tiden varit slut när jag skulle till att beställa tidigare.

Deep Steep Dry Oil Spritzer Brown Sugar Vanilla köpte jag i mitt förra paket och både jag och fästmannen har hunnit prova den endel. Verkar vara en bra budgetolja med fina ingredienser - och härlig varm doft av socker och vanilj.

Efter Mittes inlägg om att använda rent C-vitamin direkt i sin kräm så fick NutriBiotic Ascorbic Acid Crystalline Powder följa med i paketet. Ska bli intressant att testa!Tack för tipset Mitte!

2 st flourfria tandkrämer från Now Foods fick också flytta in - XyliWhite Kids Toothpaste Gel Strawberry Splash (som jag recenserat innan) och Xyli-White Toothpaste Gel Refreshmint med pepparmintsmak.

Och även 2 stycken Hurraw läppbalsam slank med. Ett med chokladsmak/doft och ett läppbalsam för natten som jag gav till min fästman. Jag har tidigare recenserat läppbalsamet för natten och använder det flera gånger i veckan. Min recension hittar ni här.

Om ni aldrig beställt från iHerb och är nyfikna kan ni använda koden GBT832 för att få extra rabatt på er första order. Handlar ni för över 40$ får ni 10$ i rabatt, handlar ni för under 40$ får ni 5$ i rabatt.

***

English: My latest iHerb-haul! This time I ordered lots of Body Wash from Deep Steep. This time I got Passion Fruit Guava, Grapefruit Bergamot and Brown Sugar Vanilla. I also got Deep Steep Dry Oil Spritzer Brown Sugar Vanilla which seems to be a really nice on-budget-oil with good ingredients.

Two flouride-free toothpastes from Now Foods got to move in aswell. XyliWhite Kids Toothpaste Gel Strawberry Splash (my review) and Xyli-White Toothpaste Gel Refreshmint.

NutriBiotic Ascorbic Acid Crystalline Powder - Pure C-vitamin - is something that I wanted to try for a while. Easy to blend pure C-vitamin in your own facial cream to make a C-vitamin serum! :-)

And last but not least - two Hurraw lipbalms. One chocolate lipbalm and one night treatment lipbalm that I really love and use several times a week.

If you are curious about iHerb, you can use my personal code GBT832 to get a discount on your first order. Orders of $40 or more receive the maximum $10 discount, orders under $40 receive $5 off.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar