tisdag 15 april 2014

Recycled Fashion by Kappahl


Jag hoppas ni gillar inläggen med ekovänliga kläder? För här kommer ett tips till! :-)

Idag var jag inne på Kappahl för att spana in deras Recycled Fashion kollektion. En väldigt feminin kollektion med klänningar och toppar i vitt, rosa och blommigt men även svart och kostyminslag. Älskar mönstret med blommor och fjärilar. Får mig att tänka på sommaren! Alla plagg är gjorda av återvunnen polyester.

Veckan ut har de ett erbjudande med 100kr rabatt på ett valfritt plagg från kollektionen, både online och i butik. Hade gärna köpt flera plagg ur kollektionen men har egentligen lite köpstopp. Men jag ska gå tillbaka och kika igen på det blommiga linnet och klänningen imorgon. Ovan ser ni mina favoriter och här hittar ni hela kollektionen. 

English: Swedish fashionbrand Kappahl launched their Recycled Fashion collection. I love the floral summer-prints! Above you see my favourites from the collection.  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar